Wieruszowski Dom Kultury
A A A zmień czcionkę
zmień kontrast

Wieruszowski Dom Kultury

Wieruszowski Dom Kultury Wieruszowski Dom Kultury

Aktualności

Obsługa klienta w instytucjach kultury

Obsługa klienta w instytucjach kultury

Regionalna Akademia Kadr Kultury ŁDK
oraz Wieruszowski Dom Kultury zapraszają na szkolenie
pn. Obsługa klienta w instytucjach kultury (cz. I i II),
które odbędzie się w Wieruszowskim Domu Kultury



Termin szkolenia: 29-30 września 2016r., godz. 10.00- 16.00,
koszt: 120 zł/os.

OPIS SZKOLENIA:
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają strategie obsługi klienta oraz znaczenie tego elementu w procesie kreowania wizerunku całej instytucji. Zostaną przybliżone narzędzia skutecznej komunikacji, a także asertywność w kontakcie z klientem. Poruszonym zagadnieniem będzie także współpraca z klientem trudnym. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się jakie elementy wpływają na powstawanie stresu w miejscu pracy oraz stworzą dekalog dobrych nawyków obsługi klienta w instytucji kultury. Warsztatowy charakter zajęć umożliwi uczestnikom wymianę poglądów i korzystnie wpłynie na proces przyswajania poszczególnych zagadnień.

Szkolenie poprowadzi:
Katarzyna Waszak –
trenerka rozwoju osobistego, doradca kariery, asesor. Posiada doświadczenie w realizacji szkoleń oraz prowadzeniu procesów rekrutacyjnych metodą Assessment Centre i indywidualnych konsultacji zawodowych. Absolwentka Pedagogiki na UAM w Poznaniu oraz szkół trenerskich (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Ośrodek Doskonalenia i Treningu Kierowniczego w Gdańsku). Realizowała w ramach Regionalnej Akademii Kadr Kultury szkolenia Wystąpienia publiczne i savoir-vivre.

Pliki do pobrania


powrót